juni 2024
Specialist in camperverhuur CamperDays nu ook actief op de Nederlandse markt
56% meer Nederlandse boekingen in het eerste kwartaal van 2024
CamperDays, specialist in de verhuur van campers, ziet de Nederlandse boekingen in het eerste kwartaal van 2024 stijgen met 56%. Na een eerste verkenning op de Nederlandse markt, is het ruime, wereldwijde aanbod van CamperDays dit jaar volop beschikbaar voor de avontuurlijke Nederlandse reiziger. Of je nu de Zuid-Afrikaanse wildernis, de Australische Outback of het indrukwekkende Noord-Amerika ontdekt. Ook binnen Europa is CamperDays met haar jarenlange ervaring en moderne vloot dé specialist in camperavontuur. Een kenmerkende pijler is het persoonlijke contact met de klant. Met meer dan 35.000 campers, ruim 900 ophaalpunten en 150 partners, waaronder Cruise America, Road Bear, Jucy en Apollo, is CamperDays één van de grote aanbieders in de branche en actief in 31 landen.
‘Onze missie is om onvergetelijke momenten te creëren – in de buitenlucht, omringd door de natuur en met de vrijheid om de wereld op je eigen tempo te verkennen. Met als doel voor elk avontuur de juiste camper te vinden en de camperfans te helpen de wereld te ontdekken met de perfecte camperhuur. Dit realiseren we vanuit onze twee hoofdkantoren in Keulen en Alicante waar onze klantenservice in 11 verschillende talen de klant persoonlijk helpt,’ aldus Maximilian Schmidt, managing director van CamperDays, dat sinds 2013 bestaat. Samen met managing director Raphael Meese staat hij aan het roer van het groeiende bedrijf.
Persoonlijke dienstverlening
Ook de Nederlandse vakantieganger die met een camper op pad wil, ontdekt CamperDays. Verreweg de meeste Nederlandse klanten hebben eerst persoonlijk contact met de Nederlandstalige klantenservice voordat de boeking wordt gemaakt. Bijna 80% boekt een camper voor een bestemming buiten Europa en slechts 2% haalt zijn camper in Nederland op. De meeste boekingen worden gemaakt voor de Verenigde Staten, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland en Groot-Brittannië. Gezinnen boeken voornamelijk in de schoolvakanties, terwijl de klant zonder kinderen het hoogseizoen probeert te vermijden.